e-Ödeme Logo

e-Ödeme Nedir?

e-Ödeme, Satıcı hesaplarındaki açık fatura ödeme taleplerini oluşturan ve bu talepleri grup içi onayı ile bankaya ileten otomasyon sistemidir. Onaylanan talepleri dijital olarak bankaya iletmesinin ardından eğer satıcının müşteri hesabı varsa müşteri hesabını mensuplaştıran, 8 haftaya kadar vade analizi yapan ve talimat hazırlama ve muhasebeleştirme (denkleştirme dahil) gibi operasyonel işlemlerin otomatik yapılmasını da sağlar.

NetBT e-Ödeme sistemi sayesinde tüm tahsilat ve ödeme işlemlerinizi otomatik bir şekilde takip edebilirsiniz. Ayrıca tüm bu işlemleri döviz kurları üzerinden de uygulamanız mümkündür. e-Ödeme uygulamasında yer alan rapor sistemimiz sayesinde tüm işlemlerini tek bir rapor içerisinde barındırabileceksiniz. Ayrıca tüm şubeleriniz için ayrı yönetim birimleri oluşturmanız da mümkün olacak.

e-Ödeme Sistemi Avantajları Nelerdir?

Ödeme İhbarı Bilgilendirmesi

İlgili firma, finans yöneticisi ve kişilere e-posta yoluyla ödeme ihbarını gönderim sağlar.

Tüm Dosyalar Kayıt Altında

Bankadan gelen akıbet dosyalarını ilgili talimatla ilişkilendirerek kayıt altına alır.

Farklı Birimler için Ayrı Yönetim

Şube ve şantiyeler aynı cari kod üzerinde faturalarını ayrı ayrı takip edilir.

Yüksek Performans

Birden fazla fonksiyonaliteye tek uygulama ile erişim ve kullanıcı performans artımı yapar.

Tüm İşlemler için Tek Rapor

Farklı raporlara gereksinim duymadan tek bir raporda ödeme işlemlerini tamamlar.

Farklı Para Birimi ile Ödeme

Farklı para birimi ile ödeme talebi oluşturur.

e-Ödeme Uygulaması Özellikleri Nelerdir?

e-ödeme
  • Talimat ekranından sadece ödeme talimatları değil, personel avansları, hesaplararası virman, aidat ve vergi ödemeleri gibi işlemler için de talimat hazırlanabilir.
  • Satıcı üzerinde denkleştirme yapılmasa bile sanal bir denkleştirme yaparak mahsup edilmiş fatura kalemi üzerinden ödeme talebi yapılabilir.
  • Şube ve şantiyeler için ayrı yönetim sunar. Şube ve şantiyeler aynı cari kod üzerinde faturalar ayrı ayrı takip edilir.
  • Kısmi ve fatura bazında ödeme talebinde bulunulabilir, kısmi ödemelerde kalan fatura tutarı için yeni vade belirlenebilir.
  • Ulusal ve belge para birimi bazında ödeme talebinde bulunulabilir.
  • Ödeme yapılmayacak cari yada fatura için ayrı ayrı blokaj konabilir.
  • Bölüm içi (örn: Satın Alma Dpt.) onay ve finans için ayrı onay hiyerarşisi ile ödeme talepleri onaylanabilir, bir üst onay verecek kişi ödeme tutarını değiştirebilir.
  • Finans tarafından onaylanmış faturalar son onay olup talimatlar sistem üzerinden hazırlanır. Talimat metinleri sürekli değiştirilebilir bakım ekranlarına sahiptir (talimat metinleri kod içerisinde yazılmamıştır).
  • Her talimat için bir takip numarası verilmektedir. Talimatı basılan faturalar için muhasebeleştirme ekranı mevcuttur. Muhasebeleşme aşamasında satıcı faturaları denkleştirilir.
  • Her talimat için bir takip numarası verilmektedir, talimatı basılan faturalar için muhasebeleştirme ekranı mevcuttur. Muhasebeleşme aşamasında satıcı faturaları denkleştirilmektedir.

e-Ödeme ve ERP Entegrasyonu

e-Ödeme sistemimiz ERP sistemleri ile entegre bir şekilde çalışabilmektedir. ERP sistemine dahil olan ve yetkisi bulunan her kullanıcı için onay imkanı bulunmaktadır. Tüm tahsilat ya da ödeme işlemleri onay sonrasında kayıt tutulmakta ve atılan her adım otomatik olarak kayıt edilmektedir. Ayrıca onaylar esnasında e-İmza sistemi de aktif olarak kullanılacaktır. Bu sayede her işlem güvenli ve eksiksiz bir şekilde tamamlanır.

SAP e-Ödeme Çözümü Nedir?

NetBT teknolojisi ile geliştirilmiş olan e-Ödeme çözümü SAP sistemlerine entegre bir şekilde çalışmaktadır. Bu sayede mal ve hizmet ödemeleri ya da tahsilatları gibi ticari işlemlerini SAP üzerinde barındırabilir, işleyebilir. Tüm süreç şirket içi hiyerarşiye uygun bir şekilde işler.

SAP sistemi üzerinden kullanabileceğiniz e-Ödeme uygulaması sayesinde tüm verileri, onay süreçlerini, anlık işleyişi ve grafikleri takip edebilirsiniz. Ayrıca mobil onay özelliği ile de süreçleri hızlı bir şekilde tamamlamanıza olanak tanımaktadır.

e-Ödeme Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

e-Ödeme Nedir?

Banka kartı, kredi kartı ve sanal kart üzerinden yapabileceğiniz online ödemelere e-Ödeme denir.

e-Ödeme Türleri Nelerdir?

E ödeme türleri periyodik ödeme, tek seferlik ödeme, taksitli ödeme olarak üçe ayrılmaktadır.

e-Ödeme ile Otomatik Tahsilat Yapılabilir mi?

NetBT tarafından sunulmakta olan e-ödeme sistemi ile tüm açık faturalar otomatik olarak onaya sunulabilir ve bankaya iletilir. Bu sayede otomatik bir şekilde tahsilat ve ödeme işlemleri yürütülebilir.

e-Ödeme Sistemi Farklı Para Birimleri ile Kullanılabilir mi?

e-Ödeme sistemi farklı para birimlerinin tahsil edilmesi, ödenmesi ve otomatik bir şekilde onaya sunulması adına da kullanılabilmektedir.

Sizi ileriye taşıyacak e-Ödeme çözümleri için teklif alın!

Size özel e-Ödeme çözüm ve hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi ve teklif almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.