Personel Masraf Sistemi Logo

Personel Masraf Sistemi Nedir?

Personel masraf sistemi, kurumunuza ait ulaşım, yemek, kırtasiye, akaryakıt vb. personelinizin masraflarını hızlı ve kolay girişini yaparak ERP sisteminize otomatik muhasebeleştirme imkanı sağlayan bir uygulamadır.

Personel Masraf Sistemi Özellikleri

  • e-Defter tebliğine uygun muhasebeleştirme ve SAP ile tam entegrasyon sağlar.
  • Web/Mobil ve SAP üzerinden kolay kullanıma sahiptir.
  • Kullanıcıların girmiş olduğu formları, o kişiden sorumlu yetkili kişilerin yapılan harcamaları görerek onaylama veya reddetme işlemlerini yapabilirsiniz.
  • Farklı türlerde masraf listesi oluşturabilirsiniz. (Yemek, Ulaşım, Akaryakıt, Konaklama, vb.)
  • Kaydedilen formlarınızı, geçmiş formlarınızı, noay bekleyen formlarınızı ve masraf bildirim formlarınızı takip edebilirsiniz.
personel masraf sistemi
personel masraf sistemi nasıl çalışır
  • Kaydedilen formlarınızın detayını görebilir, yazdırabilir, düzenleyebilir ve yetkilinizin onayına sunabilirsiniz.
  • Avans ve Seyahat talebinde bulunabilir, kaydedebilir ve daha sonra onaylanan avans veya seyahat taleplerinizi masraf formlarınızda ilişkilendirebilirsiniz.
  • Geçmiş masraf formlarınızı detayını görebilir, yazdırabilirsiniz.
  • Yetkili kullanıcı onay bekleyen formların detayını görebilir, yazdırabilir, düzenleyebilir, onay verebilir veya reddedebilir.
  • Yetkili kullanıcı onaylanan formların detayını görebilir ve yazdırabilir.
  • Avans (Harcırah Formu) ve Masraf formlarının raporlarını kullanıcı ve tarih bazlı olarak ayrı ayrı görüntüleyebilirsiniz.

3 Adımda Kolay Kullanım

Masraf Talebi Oluşturma

NetBT Personel Masraf Sistemi'nin Yapay Zeka algoritması fiş ve fatura üzerindeki verileri (belge tipi, belge no, tarih, açıklama, tutar...) saniyeler içerisinde sisteminize aktarır.

Amir Onayı

Amir dilerse açıklama yazarak masraf talebi içindeki belgelerin bir kısmını veya hepsini onaylar. Dilerse reddeder. Her iki durumda da çalışana bilgilendirme maili gider.

Finans Onayı

Amir onayından sonra son olarak Finans onayına gider. Finans onaydan önce evrak teslim alma tarihini girebilir. Finans onayında otomatik muhasebeleştirme ve raporlama yapılır.

Personel Masraf Sistemi Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Personel Masraf Sistemi Nedir?

İşletmenize dair harcanan yemek, ulaşım, akaryakıt gibi masrafların, otomatik olarak muhasebe işlemlerinin yapılmasına Personel Masraf Sistemi denmektedir.

Personel Masraf Sistemi Mobil Üzerinden Kullanılabilir Mi?

Evet, Personel Masraf Sistemini mobil üzerinden kolaylıkla kullanabilirsiniz.

Sizi ileriye taşıyacak personel masraf sistemi çözümleri için teklif alın!

Size özel personel masraf sistemi hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi ve teklif almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.