
Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulama Nedir?
Kurumunuza ait ulaşım, yemek, kırtasiye, akaryakıt vb. personelinizin masraflarını hızlı ve kolay girişini yaparak ERP sisteminize otomatik muhasebeleştirme imkanı sağlayan bir uygulamadır.
3 Adımda Kolay Kullanım
Masraf Talebi: NetBT Personel Masraf Sistemi’nin Yapay Zeka algoritması fiş ve fatura üzerindeki verileri (belge tipi, belge no, tarih, açıklama, tutar…) saniyeler içerisinde sisteminize aktarır.
Amir Onayı: Amir dilerse açıklama yazarak masraf talebi içindeki belgelerin bir kısmını veya hepsini onaylar. Dilerse reddeder. Her iki durumda da çalışana bilgilendirme maili gider.
Finans Onayı: Amir onayından sonra son olarak Finans onayına gider. Finans onaydan önce evrak teslim alma tarihini girebilir. Finans onayında otomatik muhasebeleştirme ve raporlama yapılır.
