Personel masraf sistemi mobil uygulaması logo

Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulama Nedir?

Kurumunuza ait ulaşım, yemek, kırtasiye, akaryakıt vb. personelinizin masraflarını hızlı ve kolay girişini yaparak ERP sisteminize otomatik muhasebeleştirme imkanı sağlayan bir uygulamadır.

3 Adımda Kolay Kullanım

Masraf Talebi: NetBT Personel Masraf Sistemi’nin Yapay Zeka algoritması fiş ve fatura üzerindeki verileri (belge tipi, belge no, tarih, açıklama, tutar…) saniyeler içerisinde sisteminize aktarır.

Amir Onayı: Amir dilerse açıklama yazarak masraf talebi içindeki belgelerin bir kısmını veya hepsini onaylar. Dilerse reddeder. Her iki durumda da çalışana bilgilendirme maili gider.

Finans Onayı: Amir onayından sonra son olarak Finans onayına gider. Finans onaydan önce evrak teslim alma tarihini girebilir. Finans onayında otomatik muhasebeleştirme ve raporlama yapılır.

Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulaması

Sizi ileriye taşıyacak finansal çözümler için teklif alın!

Size özel çözüm ve hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi ve teklif almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.