Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulama Nedir?
Kurumunuza ait ulaşım, yemek, kırtasiye, akaryakıt vb. personelinizin masraflarını hızlı ve kolay girişini yaparak ERP sisteminize otomatik muhasebeleştirme imkanı sağlayan bir uygulamadır.
3 Adımda Kolay Kullanım
Masraf Talebi: NetBT Personel Masraf Sistemi’nin Yapay Zeka algoritması fiş ve fatura üzerindeki verileri (belge tipi, belge no, tarih, açıklama, tutar…) saniyeler içerisinde sisteminize aktarır.
Amir Onayı: Amir dilerse açıklama yazarak masraf talebi içindeki belgelerin bir kısmını veya hepsini onaylar. Dilerse reddeder. Her iki durumda da çalışana bilgilendirme maili gider.
Finans Onayı: Amir onayından sonra son olarak Finans onayına gider. Finans onaydan önce evrak teslim alma tarihini girebilir. Finans onayında otomatik muhasebeleştirme ve raporlama yapılır.
Tüm sistemlerinizi daha da entegre hale getirmek için gib özel entegratör programımıza da göz atabilirsiniz.
Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulaması Hakkında Sıkça Sorulan Sorular
Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulaması Avantajları Nelerdir?
Personel masraf sistemi mobil app. avantajları başlıca; personel masraf sistemi yapay zeka sistemi ile fiş ve fatura üstündeki bilgileri çok kısa sürede sisteminize aktarır. Telefonunuza bilgilendirme maili gelir ve masraf taleplerini kontrol edebilirsiniz. Son olarak Finans onayı kapsamlı özelliğimiz ile otomatik muhasebeleştirme ve raporlama yapabilirsiniz.
Personel Masraf Sistemi Mobil Uygulaması Her Telefona İndirilir mi?
Personel masraf sistemi mobil uygulaması hem android telefonlar için hem de apple işletim sistemi için özel olarak güvenli yazılım programları ile yazılmıştır.